søndag den 29. november 2009

Nicolas "Sharpshooter" Dalby!

Som jeg skrev i et par tidligere indlæg, så har mit mål med mit fotografering altid været at kunne fortælle noget med dem!
Om det har været direkte Journalistik eller festbilleder til portrætter af musikere, fashion osv. så har jeg altid gerne vil have mere ud af dem end bare at skabe smukke, flotte billeder. De måtte gerne have mere indhold og betydning, hvilket i nogle tilfælde også har fået nogle til at tænke, "hvad ville han her?". Hvert serie eller billede har ikke nødvendigvis haft en større betydning, bare at de har kunne fortælle noget har været det vigtigste!


Efter et års pause grundet til en alvorlig julefrokost skade;-) er Nicolas tilbage for at vise, hvorfor han er en af Danmarks mest talentfulde MMA fighter!
Med en smule feber og træthed, klarede Nicolas sig til endnu en sejr!

Jeg håber denne serie med Nicolas Dalby kan tale for sig selv!


















Se Matchen på youtube HER!
Og hans Blog
www.nicolasdalby.blogspot.com

Ingen kommentarer: