søndag den 28. marts 2010

Chill søndag, med de gamle rødder:-D

Puha det er længe siden jeg lagde min skates på hylden, sådan ca. 5 år. Jeg har dog været ude et par gange, og det er ikke lige som jeg husker det. Tricksne er sværere, det gør mere ondt når man slammer, og så er konditionen heller ikke som den har været.

Før jeg fandt kærligheden til fotografi, lå mit hjerte hos skating. Jeg skatede i sammenlagt 9 år. Fik rejst en masse, mødte masser af spændende søde mennesker og fik en del gode venner, som jeg vil ønske jeg så mere til.

I dag hookede jeg op med nogle af de drenge. Meningen var at jeg også skulle skate, men det blev ikke så meget fra min side af. Efter et par slams, var jeg done, finito...
puha jeg føler mig gammel;-)

Men jeg havde da selvfølgelig mit kamera med!


Anders Rishøj

Kåre Lindberg


Jonas Hanson(Videograf og skater) & Morten Engmark aka Morten Brækarm(Really oldschool skater, no offense Morten:-P

Anders Rishøj


Tjek op på bloggen senere, hvor jeg har stillet Kåre 9 hurtige spørgsmål:-D

1 kommentar:

Casper Jespersen sagde ...

Cool du stadig ses med de gamle gutter. Miljøet og de hyggelige stunder kan man sku godt savne i ny og næ :o)