torsdag den 29. juli 2010

MidWeekBrakes, back again with BANG!

I går var jeg lige forbi MidWeekBrakes som blev afholdt på Bakken, nej ikke den med karrusellerne og candyfloss, men et ny åbnet sted nede i Kødbyen. Anyways meningen var altså at tage billeder for min egen skyld, men hyggen og fristelsen overfor bajer var større. Jeg fik taget 38 billeder ialt, og dette var hvad jeg havde lyst til at pille ved:-D

Dj Edgar Marins Jr
Dj Edgar Marins Jr var aftens hovednavn og fyrede den godt af i Rio de Janeiro stil!
Tjek hans youtube profil og se og hør hans skills på den dims, jeg ik ved hvad hedder!

MidWeekBrakes's Candy store!
En af MWB store features igår var deres slikbod....Uhmmmm good!

Der var altid kø ved slik butikken!

De store oversized guldkorn var et hit, her det Lasse Kofod og Mathias der bliver brugt som skydeskive

Åsmund har en navle!





Mads Viktor havde brug for et nyt Arto billed og jeg var der lige tilfældigvis.
Always help a homie out;-)

Der er ikke noget frækkere end en pige med et Nixon ur og en lollipop i kæften.
Her er det flotte Rie der viser, hvordan det skal gøres!

Ingen kommentarer: