torsdag den 9. september 2010

Company Profile: California Sports Distritbution

I dag var jeg lige forbi min ven Roman, som arbejder for California Sports. Han har flere gange inviteret mig derud, men vi har bare ikke kunnet få det til at passe sammen med hinandens skemaer før nu. Jeg gik og chillede og kiggede på alle varerne, det føltes lidt som at være i en slikbutik. Der var gang i lagerhuset, telefonen ringede hvert tiende sek og der kom hele tiden kunder og fragtmænd forbi for at hente pakker. Jeg var der i et par timer med mit kamera og fik skudt lidt.

.


California Sports står for 11 brands i Danmark.
Philip og UPS manden



Øverst fra højre: Roman og Frederik
Nederst fra højre: Simon og Roberts

2 kommentarer:

Bastien sagde ...

Great picture, great talent, to turn something so casual into something so artistic

K-Nguyen sagde ...

Hey Bastien!
Thank you very very much for your kind words, what a good way to start my day:-D

Have a awesome weekend!

Kenneth