fredag den 8. oktober 2010

Tung Metal!

Så er der kun 6 dage til der den nye komedie serie Tung Metal får premiere på Tv2 Zulu.

Jeg blev kontaktet i af Tv2 Zulu PR konsulent Maia Schwartz i juli måned, om jeg havde lyst til at skyde seriens pressebilleder og det sagde jeg da ja til:-D
Kampagnen er lige blevet skudt i gang og jeg har ingen ide om hvad der er blevet brugt af de billeder jeg har tilsendt dem, men er da spændt på at se dem her og der.

Vi skød billederne på settet, som her var udenfor og indenfor Amager Bio. Vi havde kun 2 timer at skyde billederne inden castet skulle i gang med optagelserne, så der var pres på som altid, men her er et lille udpluk på de billeder jeg skød den varme juli dag! Gud hvor jeg dog savner sommeren!

Geo's heavy band, Lead Poison



Det var ikke nemt at få 8 voksne børn til at stå stille på en gang!

Ingen kommentarer: